نصب دوربین مداربسته در فضای بیرونی ساختمان، به منظور حفظ امنیت خانواده، ساختمان و اموال شما ضروری است. با استفاده از دوربین مداربسته، شما می توانید بر رفت و آمد افراد نظارت کنید و در صورت وقوع جرم، از تصاویر دوربین مداربسته به عنوان مدرک استفاده کنید. اگر جرم یا سرقتی در نزدیکی محل زندگی شما رخ داده باشد، حتما در فضای بیرونی خانه خود، دوربین مداربسته نصب کنید تا جلوی اتفاقات ناگوار را بگیرید.

به عنوان یک کاربر دوربین مداربسته، شما می خواهید که دوربین مداربسته در شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم باشد و دچار مشکل نشود. اگر دوربین مداربسته، ضدآب نباشد در مواجهه با باران خراب می شود و تصاویر را ثبت نمی کند. هزینه تعمیر دوربین مداربسته نیز زیاد است و اکثر گارانتی ها شامل خیس شدن دوربین مداربسته نمی شوند.  توصیه می کنیم برای نظارت بر فضاهای باز، حتما دوربین مداربسته ضدآب تهیه کنید.

به دلیل طراحی مقاوم بدنه دوربین در برابر عوامل خارجی ، بدنه این دوربین ها از کیفیت به مراتب بالاتری نسبت به سایر دوربین ها برخوردار می باشند و عمر مفید دوربین در محیط های مرطوب یا دارای گرد و غبار نسبت به دوربین های معمولی بیشتر می شود.

دوربین مداربسته ضد آب

دوربین مداربسته ضد آب

دوربین مداربسته ضد آب معمولا دارای استاندارد IP66 هستند. دوربین هایی با این استاندارد را می توانید با آب پرفشار از هر جهت شوئید. اما معلق کردن دوربین در آب احتمالا موجب از کار افتادن آن خواهد شد. البته دوربین هایی با استاندارد IP67 نیز وجود دارند که میتوان انها را به صورت موقت در آب غوطه ور نمود.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 318
برچسب ها :

تاريخ : چهارشنبه 2 خرداد 1397 | 16:52 | نویسنده : علی |

دستگاه DVR  تصاویر آنالوگ ارسال شده از دوربین های مداربسته را تبدیل به دیجیتال و بر روی هارد دیسک ذخیره می کند. DVR های جدید توانایی ارسال تصاویر بر بستر اینترنت را نیز دارند. دستگاه DVR را می توان به ساده ترین نحو بعنوان سرور سیستم مداربسته آنالوگ معرفی کرد. در سیستم مداربسته آنالوگ دوربین های مداربسته به دستگاه DVR متصل می شوند و از طریق این دستگاه ضبط ، پخش یا انتقال تصاویر ممکن خواهد بود. 
البته در حال حاضر نسل جدیدی از دی وی آر ها با نام HD-DVR در بازار وجود دارند که توانایی پشتیبانی از دوربین های آنالوگ HD را با رزولوشن بسیار بالایی دارند. امکانات موجود در این نوع از دستگاه های ضبط و قیمت مناسب آنها باعث گردیده تا استفاده از DVR های قدیمی کنار گذاشته شود. 

دستگاه DVR

 

 

 

 

 

 

 

 

در حقیقت دستگاه dvr یک دستگاه الکترونیکی است. تصاویر دوربین مدار بسته از طریق کابلی که به قسمت ورودی دستگاه dvr متصل است، به آن منتقل می شوند. این تصاویر داخل دستگاه dvrr کدگذاری و پردازش می شوند.البته در حال حاضر نسل جدیدی از دی وی آر ها با نام HD-DVR در بازار وجود دارند که توانایی پشتیبانی از دوربین های آنالوگ HD را با رزولوشن بسیار بالایی دارند. امکانات موجود در این نوع از دستگاه های ضبط و قیمت مناسب آنها باعث گردیده تا استفاده از DVR های قدیمی کنار گذاشته شود.



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 318
برچسب ها : دستگاه DVR , ,

تاريخ : يکشنبه 30 ارديبهشت 1397 | 2:06 | نویسنده : علی |

دوربین مداربسته یک دستگاه کنترل امنیتی میباشد که برای نظارت تصویری در اماکن ها استفاده میشوند 

برای آشنایی بهتر پست زیر را بخوانید:

دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته یک دستگاه الکترونیکی است که برای نظارت داخلی و خارجی اماکن از آن استفاده می‌شود و با توجه به مکانی که از آن استفاده می‌شود دارای انواع مختلف هستند. دوربین های مداربستهتصاویر را دریافت و ضبط کرده و یا به یک نمایشگر انتقال می‌دهد.شرکت آریاهوشمند مفتخر است که انواع دوربین های مداربسته مثل:

دوربین مداربسته پاناسونیک 

دوربین مداربسته داهوا

دوربین مداربسته سونی

دوربین مداربسته تحت شبکه

دوربین مداربسته آنالوگ

دوربین مداربسته ضدآب

و....

 

 

 

 

ارائه مشتریان عزیز بدهد

 

اولین دوربین مداربسته توسط ارتش آلمان ودرسال ۱۹۴۲ برای نظارت بر چگونگی شلیک موشک V2ساخته و نصب شد و حدود ۷ سال بعد از آن در آمریکا دوربین مداربسته تجاری به بازار آمد که برای  استفاده از آن نیازی به داشتن مجوز نبود.

دوربین های مداربسته تحت شبکه توسط شرکت “Axis” با استفاده از پایه نرم‌افزاری لینوکس (Linux)تولید شد. این دوربین‌ها براساس استانداردهای HTTP و RTSP طراحی می‌شوند و از استانداردهای Ip برای ارسال تصاویر در قالب اطلاعات (Data) استفاده می‌کند.

استفاده از دوربین های مداربسته برای هر سازمان، اداره و کسب کاری لازم و ضروری می‌باشد. در بازار  انواع مختلف دوربین موجود می باشد که انتخاب خوب و مناسب باید بر اساس محل استفاده و کاربری باشد. دوربین های مداربسته دارای ویژگی‌های متنوع و تنظیمات مختلف هستند بنابراین لازم است انتخاب دوربین مداربسته متناسب با کاربری باشد.در حال حاضر یکی از برند های مطرح :دوربین مداربسته پاناسونیک میباشد

دوربین مدابسته

 

 

 

 

دوربین مداربسته

 



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 300
برچسب ها : دوربین مداربسته , دوربین مداربسته پاناسونیک , دوربین مداربسته تحت شبکه,

تاريخ : دوشنبه 20 فروردين 1397 | 22:27 | نویسنده : علی |